قدر بدانیم!
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
جمعه 20 تير 1393برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : نرگس بانو        

این شبها و این روزا همه ی دغدغه ام این شده که

مفید باشم

مفید باشه

قبل از ماه رمضون, از چند ماه قبل ؛ داشتم لحظه شماری میکردم برای اومدنش

 

والان اومده

ولی...

من مدام در نگرانی رفتنش به سر میبرم

بدون اینکه تونسته باشم از اون نهایت استفاده رو بکنم

 

 

نمیدونم چرا ما آدما اینجوری هستیم

تا چیزی رو نداریم برای داشتنش لحظه شماری میکنیم

 

ووقتی داریمش

قدر نمیدونیم

گفتم قدر یاد شبهای قدر افتادم

حالا همه ی امیدم شده شبهای قدر

بلکم شب قدر چیزی نصیبمون بشه

این شبها و این روزها که از پی هم گذشت و میگذرد

دارم دل دل میکنم برای برکت شب قدر

این دفعه تصمیم گرفته ام چیزهای بزرگ از خدا بخوام

خیلی بزرگ

از بعد کربلا که چیز کوچک خواستم

خسران زده ام

میخوام از این به بعد چیزهای بزرگ بخوام

البته

اگر توفیق داشتیم

ان شاالله...



نظرات شما عزیزان:

بروشن بلاگ
ساعت5:49---28 تير 1393
التماس دعا


amir
ساعت2:50---27 تير 1393
سلام وبه خعلی با حالی داری
پاسخ: سلام نظر لطفتونه . ممنون


قطره باروون
ساعت14:39---21 تير 1393
وب قشنگی داری...
موفق و پیروز باشی گل نرگس
پاسخ:ممنون و نظر لطفتونه . همچنین . التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: